Wednesday, June 4

My body is killing me!

Baru balik dari Edenkoben

First time hiking..and it's a 15-km route!
Now, my body is killing me..
Sengal all over..
Maklumla dah lama tak exercise..huh~

Feels like my legs need 15 days of rest.

Tapi kan orang ckp without pain, life is not beautiful.
Betul tak betul you are the only one who can answer..

For me..
Yeah..it was a whole lot of fun!
Penat tapi berbaloi...except for the food. Hahaha. :p

Next time I'll post about this in details, with photos (need to claim them first)

5 comments:

Fariz Azhar said...

encik rosli,

mintak maaf mencelah ye...

but i think its "sengal" not "sengau"

hehehe...

jgn marah~~

moroka said...

i know..mmg sengal pun..hehe.

but it is intended so..
bunyi mcm cumil cket..
sengau.. :D
hahaha.

ke sengau ni ada maksud lain ke?
huhu.

moroka said...

ada rupanya..my mistake.

sengau - percakapan
sengal - perbadanan. hahaha.

thanx :D

Mohd Hafizd said...

balik UTP, bawak2 ler pegi swim...airnye biru bangat!!!!

moroka said...

pernah gi swimming skali kat utp..balik terus sengal2 satu badan :p