Monday, June 2

Masyukk... :D

Tengah masyuk buat slide show untuk presentation next week, tiba-tiba terngiang-ngiang lagu 'Humko Hamise Chura Lo' yang aku layankan sebelum pergi kerja pagi tadi. Apa lagi, aku pun membuka laman web kesukaan ramai YouTube dan searched for that particular song. Waaah...masyuknya..nak tahu kenapa masyuk? Tengoklah liriknya. Hehehe. :p



Aaaaaaa... hmm hmm..

Humko humise chura lo, dil mein kahin tum chupa lo
(Steal me from myself, hide me somewhere in your heart)

Hum akele kho naa jaaye, door tumse ho naa jaaye
(Don't let me get lost in loneliness, don't let me lose you)

Paas aao gale se lagaa lo
(Come to me, take me in your arms)

Lalalala..~


Masyuk, kan?
Steal me from myself, steal ME! Steal ME!
Hahahaha.

Jangan salah sangka, aku bukan kutuk lagu Hindustan.
In fact, aku selalu dengar lagu Hindustan.
I love the musics, and the melody.
Kadang-kadang, hanya dengan menggunakan huruf 'A',
lagu dan melodinya boleh jadi begitu menyentuh jiwa.

Aaaaaaa...
Aaaaa..~


p.s: Teringatkan pesan sv supaya buat 7-8 slides saja untuk presentation. Keep it simple, maybe not more than 15, katanya. Aku buat 16, boleh tak? Ampun ampun terlebih satu slide. Huhuhu.

5 comments:

Mohd Hafizd said...

minat bollywood gak upenyer~

moroka said...

kantoi..hahaha. :D

Husna said...

sejak bilekah?

Anonymous said...

lagu hindi lame2 sdap lg..kalo blik mesia nnti jgn lupa tune in THR.fm 97.90mhz at UTP..isnin - Khamis 8-12mlm..sgt best.ade dj andi hakim..mmg gelak xkering gusi

moroka said...

wusna, dah lama dah. :p

pitya, nice2. aku slalu jgak dgr THR. :D