Saturday, April 12

New Layout...

Hari ini Jumaat, esok Sabtu. Maksudnya, cuti bermula. Aku gembira. Boleh menonton lagi.



Malam ni aku gatal tangan sikit untuk mengemas kini blog. Lepas saja menonton movie Van Helsing tadi, terfikir pula untuk mengubah header blog yang tidak pernah ditukar setelah sekian lama, mungkin sejak aku mula-mula berblog lagi.

So, there it goes. I changed the header, and some of the colours too, if you notice.

Maaflah andai menyakitkan mata kamu yang membaca. Aku memang tidak pakar bab-bab graphic ni.

Any comment or suggestion? Atau ada di antara kamu yang sudi membuatkan layout yang lebih mantap untuk diriku? Akan aku terima dengan penuh rela. =D

5 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

ok r tu..
outline sket words tu ok gok kot :p

moroka said...

waaah..bila orang pakar bersuara. heheh..

outline guano tu?

iLLy said...

nmpk menarik.... dimateku tiade ape yg cacat...

moroka said...

thanks illy.. :D