Sunday, March 30

Tribute to Saleha

Hari ini (30/03/08) aku sepatutnya pergi menghantar Saleha ke airport bersama-sama Mannheimners lain. Plan asalnya nak menghantar dari Mannheim Haupbahnhof, tapi lain pula jadinya. Semuanya kerana terlebih tidur. Itu la, semalam beriya-iya sangat hendak tengok jam berubah waktu dari pukul 2 terus ke pukul 3 (daylight saving). Tengok-tengok paginya tak terbangun seperti yang diharapkan.


Semalam siap amik screenshot lagi sebaik saja jam berubah ke pukul 3. You can see the difference, jam di atas (Windows gadjet) belum berubah lagi, tapi jam di bawah (World Server) sudahpun berubah.


click on the picture to enlarge

Pukul tiga tu terus tidur, tapi still, losing an hour in a flash, aku memang dah menjangkakan tidur aku tak akan cukup. Tapi itulah, dah jakun sangat nak tengok masa berubah, apehal? Adeh.

So, hari ini aku buatlah satu post special untuk Saleha (kerana rasa bersalah yang teramat..huhu)


To Saleha,


  • Maaf banyak-banyak sebab tak berkesempatan untuk menghantar seperti yang dijanjikan.
  • Teruskan usaha untuk berjaya tak kira dalam bidang ilmu atau kerjaya. All the best! Kami akan sentiasa doakan kejayaan anda di masa depan. Insya Allah.
  • Be happy dan tabah sokmo dalam menghadapi cabaran yang mendatang.
  • Jangan lupakan kami di sini sebagaimana kami tak lupakan anda. =D
  • We'll miss you.
  • Serangkap pantun untuk anda:-

Indah sungguh Pulau Pandan,
Tempat seisi keluarga berkelah,
Semoga maju jaya di masa depan,
Disinari bahagia dan barakah.

(maaflah pantun aku x sehebat pantun Joe)


Maafkan kami (aku dan Amir) sekali lagi. Lepas ni kalau ada kesempatan kita jumpa lagi di Malaysia. Insya Allah. =D

1 comment:

artline said...

owh..
saleha eh.. kirim salam eh kt saleha tu :)

x jakun pun wei tgk jam berubah gitu.. bukan senang beb.. :p