Thursday, March 27

Tagged...

Aku memang tak ada idea untuk menulis apa-apa sekarang. Tapi setelah ditagged oleh Alin, kenalah juga buat satu post.

Aku taklah sefamous Alin yang ditagged oleh ramai orang, tapi aku menjadi famous jugalah agaknya selepas ditagged oleh Alin. (sowie Alin tumpang populariti cket.. =p). Thanx juga sebab dia tag aku, at least bolehlah juga aku menulis hari ini. =D


Tag nye berbunyi begini:

1. Pilih 5 atau 50 pautan kegemaran.
Aku pilih 5 saja kerana kalau pilih 50, tentu saja pautan rahsia aku pun akan menjadi sasaran!
5 pautan kegemaran:-

Friendster
- tempat bersosial masa kini
- tempat untuk stalking dan mengetahui perkembangan rakan-rakan
- tempat berhubung dengan rakan-rakan =D

DeviantART
-tempat mencari wallpaper, skin, visual styles dan theme untuk windows.
-tempat mengupload gamba bajet professional utk mendapat 'favourite' dan 'comments'. =p
-tempat aku berblog sebelum migrate ke blogspot.com

GSMArena
- tempat untuk melihat perkembangan teknologi handphone =D

Digital Preview
- tempat untuk melihat perkembangan terbaru teknologi kamera.

DotSis
- tempat untuk mengupdate handphone dengan software terbaru. =p


ada banyak lagi, tapi semuanya dah disenaraikan di sisi kanan blog ku.
Usha-usha lah sendiri.


2. Tag balik 5 orang.
Aku pilih Harith, Husna, Azizan, Aalim dan Aru.


3. Pautan haruslah suci.
Rasanya semuanya suci. Semuanya bergantung kepada cara penggunaan. =p


4. Maklumkan orang yang ditag.
Erm...biar diorang tahu sendiri. Boleh juga tahu diorang buka blog aku ni ke idak. Heheh. xD


5. Sebut nama orang yang tag kamu.
Jazlin Ernida aka Alin


Done. Anymore tag, please? Hahah..~

3 comments:

Anonymous said...

owh.. tag aku..

bulanbintang said...

aku da tau ko tag aku...... tu tandenyer aku mengusha blog ko..tanpa sesiapa memberi tahu =p

moroka said...

sapekah anonymous..
for safety purposes, anonymous comments dah dibekukan..huahaha.

thanks aru. ape lagi buatlah tag itu. hahah~ =P