Wednesday, March 26

Thanx Mannheimers! =D

Semalam (25/03/08), aku, Amir dan Mizi ke Majlis Kesyukuran sempena tamatnya pengajian Saleha, salah seorang pelajar Malaysia yang menuntut di sini. ''Tahniah Saleha!'' Aku sendiri pun lupa untuk mengucapkan perkataan itu kepada Saleha semalam. Mungkin kerana terlalu gembira dan terharu pada masa yang sama. I really didn't expect that mereka akan menyambut Hari Lahir aku sekali! Apa-apa pun aku sangat bersyukur dan berterima kasih atas ingatan yang diberikan.

Menu semalam memang best! Nasi kerabu yang kaler biru tu. Ooh..aku masih teringat-ingat lagi rasa makanan semalam. Sebelum ni aku memang mengidam untuk makan nasi kerabu biru. Dan semalam akhirnya tercapai juga...aku gembira. Tak sangka pula, tak cukup dengan mendapat makanan kegemaran aku semalam, aku mendapat hadiah yang begitu istimewa daripada mereka. Hadiah yang akan menjadi kenangan indah semasa aku berada di sini buat selama-lamanya. Thanks a lot, Mannheimers! Korang memang best.


I don't want to write a long essay here. I just want to thank each and everyone of you, Mannheimers, for the friendship, happiness, present, and everything! One of the best memories that I'll never forget in Germany is all of you. =D

5 comments:

iLLy said...

waaaah.. disana pun ade nasi kerabu kaler biru. adakah bunga2 spring sudah mula mekar??

p.s. birthday celebrations this year lasts all year long~! :P

moroka said...

spring dh officially start tapi sejuknya mengalahkan winter. so bunga2 spring belum muncul lagi..huhu.

apa2 pun, nasi kerabu mmg best! ..and this year's celebration is one of my best birthday celebrations ever =D

Anonymous said...

baco post nih buat aku lapar balik..

Anonymous said...

nk nasi kerabu eh?
balik klate la wei..
meh2.. meh balik meh.. :p

moroka said...

abe,

masa aku tulis ni aku mmg teringat2 lagi nasi kerabu tu..mmg patut mu rasa lapar..hahah. =P



aalim,

aku nk jgok balik tp apakan daya. gapo2 pun, buleh makan nasi kerabu jgak duk sini pun. hehe. best2. :P