Monday, July 7

Europa Park

Semalam pergi ke Europa Park untuk menghabiskan sisa-sisa masa yang berbaki di sini. Memang best, cuma agak panas. Roller coaster di sana banyak juga yang best, terutamanya yang ini:





Oleh kerana itu, banyak gambar yang aku tangkap hari itu cuma berkisarkan pada roller coaster tersebut.








Apa-apa pun, aku paling suka Cinema 4D dalam taman tema itu. Memang real, dan aku rasa kalau semua panggung menggunakan teknologi 4D, aku tak akan tengok movie dekat PC lagi. Everything was so real, seolah-olah apa yang ada di dalam movie berada di depan kita. Teknologi memang betul-betul melekakan. Huh..~

Last but not least, ini adalah shot yang paling aku suka untuk semalam:





Banyak gambar, kan? Jadi macam fotopages la plak. Hahaha.

Ini masih sikit lagi.
Next post will be about food, so just expect for more photos :)

5 comments:

Mohd Hafizd said...

nice shot bro!!! mesti kenangan terindah kan....hihi..gne DVart ni xleh nk save ler gmbo2 tuh =p

MuslihahR said...

nak tulis ttg makanan pasni ? best2 !!,apapun, slamat balik klate yer :)

moroka said...

pitya, nanti aku upload pakai blogspot.

thanks CaCim P0k0D0t. post pasal makanan akan menyusul, nak kena kumpul gambar2 lama dlu. :)

kRapfen said...

wahh..jln sakan..sorg2 ke??
xnaik silver star??
rugi kalau xnaik woo..
-pudin's gf,regensburg-

moroka said...

hoho..naik gak silver star. ni pergi ramai2 tapi malas nak letak gamba ramai2 nant diorang femes plak. hahaha.