Wednesday, July 16

Alhamdulillah - Back Home

Alhamdulillah, 14 Julai 2008, tepat jam 6.30 pagi (waktu Malaysia), aku selamat tiba di KLIA. Perjalanan dari Frankfurt mengambil masa kira-kira 11 jam 30 minit. Next to me is a German woman, who currently lives in Australia. She’s very friendly, similar to Germans that I have met before. Perjalanan memang menyeronokkan kerana aku duduk di sebelah tingkap pesawat. The scenery was amazing, and it was really fun to talk to her. She shared a lot of her view related to Germany and Australia. As usual, these are some of the shots that I captured on the way from Frankfurt – KLIA (katalah aku jakun sebab amik gamba banyak sangat - aku memang jakun pun! :p) :


Setibanya di KLIA, aku terus menuntut bagasi dan menuju ke kaunter untuk check-in bagi penerbangan seterusnya dari KLIA ke Kota Bharu. Selesai check-in, I went to KFC for breakfast. I requested for an X-Meal but only nasi lemak was available – RM7.50 + a cup of tea! Dahlah kurang sedap. Kalau kat kampung aku baru RM1.00, sedap pula. Selesai makan, aku ke ruang menunggu.

Tepat jam 10.15 pagi aku meninggalkan KLIA, dan kira-kira jam 11.00 pagi, aku tiba di Lapangan Terbang Sultan Yahya Petra, Pengkalan Chepa. Some shots during the flight from KLIA-KB:

Welcome back to me! It was really fun to be back. It is not fun however, thinking that I’ll be going back to UTP soon – all the hectic life, etc. It makes me wanting to go back to the internship life. Hahahah. See you later in UTP :p

5 comments:

Mohd Hafizd said...

alhamdulillah..dah selamat sampi kepangkuan family. nice to hear dat...

well, congrats for the super duper shots!!! love it sooo much.. aku pon mmg jakun gak nek air asia mse intern dlu... muahaha..abes setiap saat amik gmbo sb aku dok kt sebelah sayap...betol x y[0]n??? hihi...

btw, makan msakan emak puas2...msti terharu + happy giler kt umah... ur best buddy ade g sambut x?? hihihi

teringin nk jmpe in personal...so see u in UTP mse convo nnti... haa...xde buah tangan ke?? =D

hihi...ok..suda pnjng ni.. all the best for FYP 1 n 2~

iLLy said...

welcome back dude... hey, dtg la kl and visit in dayabumi once in a while.. hehe

dayla said...

welcome back.jgn lupe blanje kat utp kang.hehehe

moroka said...

thanks everyone.

pitya, insya allah ada peluang bleh jumpa :)

eira eixora said...

Wow, lawa lah pict yg rosli amik. Teringin nak naik flight.