Thursday, February 14

Screenshot Lagi..Lagi2 Screenshot


Aku memang suka meng'adjust' appearance desktop aku. Tangan aku ni memang x pernah duk diam dari menukar apa2 saja yang ada kat desktop aku. Kejap2 aku tukar kertas dinding (wallpaper), kejap2 aku tukar theme ngn visual style. Kadang2 aku tukar gadget. Memang best la Vista ni..walaupon agak berat cket daripada XP.

So far, this is my desktop screenshots yang aku amik sejak berada di rantauan. Nah2..tgk2. (Gila bukan..baru 2 bulan dah bermacam2 pesen aku buat), Tapi mostly tukar wallpaper je..hihihik.
Kete formula one..canggih2x.
Padang rumput...kombinasi hijau dan biru (boleh ke)..huh ~
Vista Ultimate style...(walaupun Vistaku bknlah vista ultimate)
Tema bunga..kadang2 boleh diterima la.. tapi bukan selalu yer
Tema tengah tensen...(cermin keta pecah umpama otak yang kucar kacir..huhu)
Spiderman 3...memang x suke filem ni tapi wallpaper lawa..guna je la.
Ada banyak lagi, tapi seganlah aku nak post semua. Ada screenshot yang terpampang gambar sendiri (time2 syok sendiri..letaklah gamba sendiri yer), ade juga yang terpampang gambar yang tidak sesuai untuk tatapan umum..so ini sajalah yang boleh ku beri tengok. Hihihi..jane.~

No comments: