Monday, February 18

Bosan

Simulation yang aku start from last week kuar ngn results yang ntah pape nye, itu pun setelah hampir 5 hari aku menunggu. Aku terpaksa start balik dengan parameters yang baru. Aku pun sudah pening. Sudah tiga cawan (mug 'Widder') aku meminum air CHO-QuicK yang 'paling sama macam itu MILO.' Tapi otak aku makin pening. Bosan pun ada.



Tapi itulah keje. Getus hati kecik ku yang semakin membunga bosannya. Aku tengok orang lain best je masuk lab. Tapi aku mungkin takkan dapat masuk lab kat sini sebab keje aku xde kena mengena ngn lab. Tapi xpe la, ada orang cakap lab lagi bosan. Aku at least kalau bosan pun ada juga internet peneman hidup kat opis ni. Hehe... =D



Rite now, I miss my family so much walaupon baru je aku call last week. This week mau call lagi. Hehe. Seronok dengar suara mak, x jemu walaupun kadang-kadang cakap benda yang sama je berulang kali. I guess that is the power of a mother.

Okela..nak sambung keje. Jane..~

No comments: