Thursday, February 14

Enrique Iglesias..oh!

Minggu lepas aku men'donlod' full album Enrique Iglesias di saat-saat aku tgh kebosanan. Aku pun x tahu kenaper aku berbuat begitu. *kompius*..lalu aku pun dengarlah albumnya yang diberi nama 'Insomniac' tu. Dah donlod takkan x dgr plak. Ish2..Tak sangka plak best. Heheh. Biasanya aku x suka male artist. Tapi Enrique Iglesias is just different. Different in the way that I like. Lagu-lagunya memang best..cayalah =D








Lagu-lagu yang aku suka dan dengar berulang kali sekarang : 'Ring my bells', 'Push', 'Tired of being sorry', 'Miss you', 'Wish I was Your Lover'. 'Do you know' pun ok gak tapi aku lagi suka 'Tired of being sorry' more than that. Banyak juga lagu yang membawa maksud ntah pape tapi nak buat macam mana dah trend lagu skang. The thing is, I dun care, asalkan hati bahagia.


My recent all time favourite artist/songs:


  • Siti Nurhaliza
  • Britney Spears (sayangnya dh gile..huhu)
  • Ziana Zain
  • Pussycat Dolls (sayangnya dh pecah belah..sob3x)
  • Enrique Iglesias
  • Kylie Minogue
  • Hilary Duff
  • Nasyeed (Raihan, In team)
  • KJapan OST (selcted dramas)
  • Hindi's songs (from selected movies)
  • Instrumental (Kitaro, Maksim, some from Vanessa Mae)

Ini saja untuk ditaip ari ni. Penat dan bosan menunggu simulation yang sudah 4 hari berlari (running). Banyak lagi benda untuk dipelajari tapi hari ni otak aku sudah penat...huh~.

No comments: