Thursday, January 10

Pemandangan itu...


Pemandangan yang indah amatlah diperlukan untuk menangkap gambar landskap (btul ke ejaan ni..??) yang baik.....mungkin betul......tapi mungkin juga tidak..jurukamera yang hebat tentu boleh menjadikan pemandangan yang kurang indah menjadi indah. People will see something according to what the photographer wants it to be seen. Ewah..tapi aku taklah sehebat itu..entah bilakah aku boleh menjadi sehebat itu..huhuhu :D




Di saat kebosanan ini, aku mengupload gambar-gambar yang diambil tahun lepas...ni kat kampung halaman aku..Tanah serendah sekebun bunga..hehehe. :D


Now sekarang lo ni, aku rindu sesangat dengan pemandangan-pemandangan ini. Mungkin bila balik sekali lagi ke kampung halaman, pemandangan seperti ini sudah tiada. Terlalu banyak pembangunan di kampungku sekarang. Betapa ruginya generasi akan datang yang mungkin tidak akan bertemu mata dengan keindahan alam.


No comments: