Friday, November 13

Cari Jodoh...

It's such a long time I didn't do anything about this blog except accessing the links to my friends' blogs at the right side. I really admire some of friends who can keep their blog updated all the time and their entries are really fun to read. Care to give some tips? :)

About the title, it's NOT me who is going to "cari jodoh". It's not in any way related to me. It's actually a song by "Wali Band" that I recently enjoy listening to as suggested by my desperate little brother weeks ago :P. Memang kelakar sikit lirik dia (ada jugak part yang aku tak setuju, cth: apa salah ibuku???), tapi lagunya memang catchy. Video dia pun kelakar... I love how the guy finally manage to "cari jodoh" at the end of the clip. Layan...~ ;)


You can watch the video HERE

Wali Band - Cari Jodoh

Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

*
Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

**
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

***
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

Back to *, **, ***

Ibu bapak punya anak
Bilang-bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

Back to ***


Last but not least, my latest work in deviantART:




Feel free to comment (here or there)

See you later, then :D

5 comments:

sms_topaz said...

title yg sgt suprising~!!! hehe... br je ingat seli x sabar nk start family... huhu

moroka said...

lambat lagi kot..huhu O_0

Mohd Hafizd said...

aku dah buat enty nih dolu2..haha..best kannnnn lgu ni

moroka said...

ahaha, aku tak terbace la tu. mmg best pun lagu ni. hari2 aku dgr. hehe.

anna john said...

I love how the guy finally manage to "cari jodoh" at the end of the clip
Yuvans Musical Ringtone
Awesome Xmax Ringtone
Dont Forguet Old Yea Ringtone