Tuesday, September 25

Are you not amazed by nature?

Bukan are you not amazed by nature tapi sebenarnya 'self promotion'...hehe. Aku men'discover' this type of photography selepas memasuk alam maya 'DeviantART'. Memang best jugak la mengambil gamba-bamba bajet professional pastu meng'upload' nye di dalam alam maya. Bagi orang komen dan meletak 'favourite'. Aku bangga. Huahaha. =D








Cantik kan..hehe. Cantik bukan nye sebab teknik aku mengambil gambar ( In fact, untuk mendapatkan satu gambar yang aku betul-betul puas hati, biasanya aku terpaksa mengambil lebih dari 10 gambar), tapi alam itu sememangnya sedia ada cantik, sekecil-kecil titisan air itu pun umpama mutiara. Subhanallah. Betapa indahnya ciptaan Yang Maha Esa.



Photos taken by MOROKA. Do not redistribute without permission. (Bajet professional..hehe).

No comments: